El Festival Z presenta la programació de l’edició 2025 amb una festa oberta a tothom!
08.05.25
El pròxim divendres 23 de maig a les 19 h, el Festival Z farà pública la programació completa de la seva cinquena edició, que tindrà lloc del 10 al 13 de juliol a Girona i Salt. Per celebrar-ho, ha organitzat una festa oberta a tothom a la plaça Salvador Espriu de Girona (darrere del Mercat del Lleó), amb la col·laboració de l’Espai LGTBI de la ciutat.
La festa comptarà amb actuacions de les companyies participants, servei de barra, sorpreses i una sessió musical de DJ Tarada, que posarà ritme a una vesprada pensada per compartir, celebrar i escalfar motors per a l’edició més amorosa del festival.
Com a novetat, durant l’acte s’obrirà un punt de venda anticipada d’entrades amb un 20% de descompte, disponible només aquell dia i exclusivament de manera presencial.
Amb aquest acte, el Festival Z dona el tret de sortida oficial a l’edició 2025, que porta per lema «Per amor a l’art».
