10 juliol 2022 , 9:30 Plaça de Sant Feliu, la Lleona, Girona Gratis

De Lennon a Montjuïc

COMPRAR ENTRADES

Descripció: 

Aquest últim Cercle de debat i reflexió incorpora la dimensió més física i genuïna del concepte explorar i agafa un caire de deriva. Caminarem amb Eva Marichalar i Jordi Lafon (Deriva Mussol) pels voltants de Girona mentre participants i ponents explorem el tema central i les preguntes que en surtin. Aquesta proposta neix de l’interès per a vincular la relació sobre les tecnologies i la virtualitat a través d’una acció concreta, grupal i presencial com ara caminar. 

En aquest tercer cercle ens farem preguntes sobre la manera d’habitar aquest present en què el futur sembla inevitablement distòpic, i també sobre les possibilitats que tenen les arts (escèniques) per a convertir-se en una eina per a imaginar i construir altres possibles escenaris de futur, des d’una perspectiva artística i ciutadana. 

IMPORTANT: Aquest cercle de debat es tracta d’una deriva a l’aire lliure, per tant, es recomana portar aigua, una gorra, crema solar o prendre les mesures que es considerin necessàries, a causa de les condicions meteorològiques que s’esperen aquell dia. Activitat no apta per a persones amb mobilitat reduïda.

Ponents: 

Guillem Jiménez

Fundador del projecte de dansa SadCum, que combina l’ús de noves tecnologies i moviment en les seves creacions.

Joana Moll

Artista i investigadora. La seva feina explora críticament la manera en què les narratives postcapitalistes afecten l’alfabetització de les màquines, els humans i els ecosistemes. Les seves principals línies de recerca inclouen la materialitat d’Internet, la vigilància, l’anàlisi de perfils socials i les interfícies.

Sandra Pujol (Íntims Produccions)

Íntims Produccions son creadors de la peça escènica Dels intestins una soga i del cul un sac de gemecs, que reflexiona sobre el futur i la fi del món.

 

Si hi vols assistir com a professional, omple el formulari que trobaràs a la pàgina “Professionals”.